منوی سایت
بیشتر از یک دهه از ورود موتورهای ساید به بازار ایران میگذرد و بدلیل برتری های متعدد این تکنولوژی نسبت به رقبای دیگر(سانترال و توبولار)باعث شد خیلی زود تبدیل به پرفروش ترین موتور درب اتوماتیک کرکره بشود.
تکنولوژی موتور ساید با اشکال کنونی توسط کمپانی های چینی طراحی شده است(اگرچه بعضی از برندها در بازار ایران متاسفانه ادعای ساخت یا تحت لیسانس کشورهای اروپایی را دارند ) اما میتوان گفت درصورت سفارش از کارخانه های خوب چینی و سفارش محصول درجه یک (به جای سفارش ارزان به قیمت افت کیفیت) عمر بالایی خواهند داشت.
برند اینترنس از سال 1385 وارد بازار ایران شد و همیشه در انتخاب موتور و استفاده از تکنولوژی روز پیشقدم بوده که میتوانید با مقایسه محصولات اینترنس با دیگر برندهای موجود در بازار ایران به این نتیجه دست یافت.
در تمامی محصولات اینترنس از چهار میکروسویچ و چهار رله استفاده شده است که ضریب ایمنی را تا حد زیادی افزایش میدهد ضمنا سیمپیچ موتورهای اینترنس تماما از مس تشکیل شده است.
یکی دیگر از تمایزات موتورهای اینترنس استفاده از روکش ضد حریق(کلیه کابل و سیمهای داخل و بیرون موتور) و مقاوم در برابر گرما و سرمای زیاد است که باعث شده در مکانهای بسیار گرم یا سرد از سوختگی یا یخزدگی کابلهای بیرونی یا داخلی موتور جلوگیری شود.
استفاده از قالب میانی بسیار ضخیم  موتور که سیمپیچ مسی را در خود جای داده است سبب شده صدای موتور از بین رفته و کاملا بیصدا عمل نماید.
قسمت الکتریکال موتورهای اینترنس جزء تکمیل کننده یک محصول خوب است که با استفاده از کلیه آپشنها از جمله پشتیبانی از چشمی ، فلشر،تایمینگ ، بستن خودکار ، تعیین وضعیت بلوتوثی و غیره باعث شده هر تقاضایی را به بهترین نحو پوشش دهد.
موتورهای اینترنس نیز همانند دیگر محصولات عرضه شده توسط شرکت سروش نیرو با کارت گارانتی سروش نیرو ارائه گردیده و همچنین از طریق ارسال شناسه کالا به سامانه هوشمند پیامکی قابلیت پیگیری اصالت کالا را دارا میباشد.
درپایان این مقاله به عنوان کلام آخر پیشنهاد میکنم باتوجه به عرضه برخی محصولات بی کیفیت با هدف عرضه صرفا قیمت پایین (به جای کیفیت در کنار قیمت مناسب) در خرید موتور تحقیق فرمایید تا در آینده درگیر هزینه های تعمیرات و نگهداری متعدد نشوید.
بازدید : 4821
8 مرداد 1398 ساعت 10:34 ق.ظ
درحال بارگزاری
درحال بارگزاری
درحال بارگزاری